15/06/2026
Σαμιακά

Σάμος: Η πυροσβεστική επενέβη σε εγκαταλελειμμένο κτίριο, εντόπισε οκτώ αλλοδαπούς

Συναγερμός σήμανε πριν από λίγο στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Σάμου, μετά από αναφορά για πιθανή πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στην παραλία Γάγκου. Άμεσα, τρία οχήματα με έξι πυροσβέστες έσπευσαν στο σημείο.
Κατά την άφιξή τους, οι πυροσβέστες εντόπισαν στο εσωτερικό του κτηρίου και πέριξ οκτώ αλλοδαπούς, οι οποίοι είχαν ανάψει φωτιά για να μαγειρέψουν. Οι πυροσβέστες προχώρησαν στην άμεση απομάκρυνση των ατόμων από τον χώρο.
Στο σημείο κατέφθασε και περιπολικό της Ελληνικής Αστυνομίας .
G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%