11/06/2026
Δήμος

Ο Δήμαρχος Δυτικής Σάμου στο Υπουργείο Εσωτερικών – συνάντηση με τον Γ.Γ. Αυτοδιοίκησης

Ο Δήμαρχος Δυτικής Σάμου, κ. Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους, συναντήθηκε τη Δευτέρα 25 Μαΐου με τον Γενικό Γραμματέα Αυτοδιοίκησης και Αποκέντρωσης του Υπουργείου Εσωτερικών, κ. Σάββα Χιονίδη, για ζητήματα που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Στη συνάντηση παρευρέθηκε και ο Δήμαρχος Σαμοθράκης, κ. Αθανάσιος Βίτσας, με το επίκεντρο της συζήτησης να εστιάζει σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος για τα δύο νησιά.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Δήμου, η συνάντηση διεξήχθη σε θετικό κλίμα, με κοινό στόχο την αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι νησιωτικές κοινωνίες.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Χωροταξικό Τουρισμού: Σοβαρά εμπόδια για τη Δυτική Σάμο – αντιδρά ο Δήμος

Οι προτάσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού

Η παράταξη «ΑΝΑ.Σ.Α. για τη Σάμο» ζητά ειδική νησιωτική προσέγγιση στο νέο χωροταξικό τουρισμού

Πανελλαδικές Εξετάσεις – Οι ευχές των δημάρχων Σάμου προς τους υποψηφίους

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου ξεκίνησε διαδικασίες για Γαλάζια Σημαία στον Κάμπο Μαραθοκάμπου