«Ανακαίνιση σπιτιού DynamicGroup»
Ένα σπίτι έχει πολλά πράγματα που πρέπει να προσεχτούν σε καθημερινή βάση ή και σε εβδομαδιαία έτσι ώστε να διατηρείτε σε άριστη κατάσταση. Μερικές από αυτές τις δουλειές είναι το σκούπισμα, το σφουγγάρισμα, το ξεσκόνισμά και κάποιες άλλες ελαφρύτερες ή βαρύτερες εργασίες-αγγαρείες. Πολύ συχνά όμως το σπίτι που θέλουμε να νοικιάσουμε ή ακόμη και να αγοράσουμε απαιτεί ευθύς εξ’ αρχής πολλές αλλαγές. Έτσι, προκύπτουν οι ανακαινίσεις σπιτιών. Τι είναι ουσιαστικά η ανακαίνιση και τι περιλαμβάνει; Η ανακαίνιση συνήθως κρίνεται απαραίτητη όταν ο χώρος είναι σε τόσο άσχημη κατάσταση που πλέον κρίνεται ως επισφαλής ή μη λειτουργικός. Ακόμη, κάποιος ένοικος μπορεί να προχωρήσει σε ολική ή μερική ανακαίνιση σπιτιού αν το περιβάλλον δεν του φαίνεται πλέον οικείο αλλά βαρετό.
Τέτοιου είδους εργασίες είναι πάντα ή σχεδόν πάντα ευχάριστες μιας και οδηγούν με ακρίβεια σε ένα όμορφο αποτέλεσμα. Παρόλο αυτά, τα πράγματα δεν πάνε πάντα βάση σχεδίου και πολλές φορές δημιουργούνται τόσο σοβαρές επιπλοκές και προβλήματα που αναγκαζόμαστε να αναβάλλουμε τις εργασίες επ’ αόριστο. Ποιες είναι όμως αυτές οι παγίδες και μπορούν άραγε να αποφευχθούν με κάποιο τρόπο ή είναι σκόπελοι που αναγκαστικά θα συναντήσουμε;
ΛΑΘΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Να μια συνήθης λανθασμένη επιλογή που είναι ό, τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν ενδιαφερόμενο πελάτη. Δυστυχώς, οι συνεπείς και υπεύθυνοι όμιλοι όπως η DynamicGroup σπανίζουν και οι ανυποψίαστοι πελάτες συχνά παρασύρονται από μια τηλεοπτική ή Ιντερνετική διαφήμιση και εμπιστεύονται ανακαινιστικές εταιρείες-φαντάσματα που δεν έχουν ούτε τη θέληση αλλά ούτε και τις άκρως απαραίτητες εξειδικευμένες γνώσεις για να αναλάβουν τέτοια εγχειρήματα. Έτσι, δεν είναι διόλου σπάνιο οι «αθώοι» πελάτες να προβαίνουν σε μηνύσεις κατά του άλλου μέρους χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα πως θα δικαιωθούν δικαστικά. Μεγάλη προσοχή λοιπόν καθώς οι συνεπείς και ειλικρινείς επαγγελματίες σπανίζουν σε όλους τους κλάδους και ειδικά σε αυτόν της ανακαίνισης σπιτιών και αναβάθμισης κτιρίων παντός είδους και χρήσεων.
ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΑ ΥΛΙΚΑ
Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία ακόμη «παγίδα» στην οποία μπορεί να πέσουμε άθελά μας ή και ηθελημένα. Για να γίνουμε πιο ξεκάθαροι αρκεί να ειπωθούν τα εξής: πολλές εταιρείες προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες και να κλείσουν μια σειρά από συμφωνίες παρουσιάζουν και κάνουν ανεξήγητα χαμηλές προσφορές. Δυστυχώς, αυτές οι προτάσεις συχνά δεν περιλαμβάνουν όλα τα υλικά και τον εξοπλισμό ή περιλαμβάνουν τα πάντα αλλά στην πλέον χαμηλή ποιότητα. Φυσικά, ο πελάτης δεν το αντιλαμβάνεται αυτό κατά τη σύναψη της συμφωνίας αλλά ούτε και κατά τη διάρκεια των εργασιών ή με το πέρας αυτών αφού δεν έχει την απαραίτητη κατάρτιση. Τα προβλήματα έρχονται στην επιφάνεια εβδομάδες ή μήνες μετά την αποπεράτωση του έργου αλλά είναι πλέον πολύ αργά για οποιαδήποτε ενέργεια από μέρους μας όπως κατάθεση αγωγής ή άλλης έννομης πράξης. Στο τέλος της ημέρας, σίγουρα θα δυσφημήσουμε την εταιρεία σε φίλους και συγγενείς αλλά η ζημιά θα έχει ήδη γίνει στο χώρο μας και τίποτα δεν θα μπορεί πλέον να αλλάξει ουσιαστικά. Καταλαβαίνετε λοιπόν την σημασία των ποιοτικών υλικών και μέσων.
ΜΕΤΡΙΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
Ακόμα ένα αγκάθι που όμως κρίνει εν πολλοίς όχι απλά την έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών αλλά και την ποιότητα της συναρμολόγησης και του αποτελέσματος εν γένει. Το τελευταίο πράγμα που συχνά μας απασχολεί όταν σπεύδουμε να λάβουμε μια προσφορά για πακέτο ανακαίνισης είναι το από ποιους εργάτες-τεχνίτες αποτελείται το συνεργείο εργασιών. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο σχεδόν όλοι μας έχουμε την εντύπωση ή θέλουμε να πιστεύουμε πως ο καθένας θα εκτελέσει άριστα την εργασία που θα του ανατεθεί και ότι έχει λάβει επαρκή ειδίκευση επί του αντικειμένου. Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολλές φορές εντελώς διαφορετική και για αυτό πρέπει να επιδιώκουμε τουλάχιστον μια συνάντηση και με τους εργάτες ή τουλάχιστον να έχουμε ακούσει θετικές αξιολογήσεις για προηγούμενα έργα τους. Σε διαφορετική περίπτωση είναι προτιμότερο να «ναυαγήσει» η συμφωνία.