25/06/2026
Σαμιακά

Αεροδιακομιδή ασθενούς covid-19 από την Ρόδο στη Σάμο

IMG_02042021_091307_(1080_x_650_πίξελ)

Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης, ακόμη μία αεροδιακομιδή ασθενούς με κορωνοϊό από την Λέρο στη Ρόδο σε ειδική κάψουλα και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο της Σάμου, λόγω αδυναμίας εξυπηρέτησης του περιστατικού.

Η αεροδιακομιδή αφορούσε μια 58χρονη κάτοικο Λέρου, επιβεβαιωμένο κρούσμα κορωνοϊού, η οποία παρουσίασε επιδείνωση στην υγεία της και κρίθηκε απαραίτητο απο τους γιατρούς να εισαχθεί στη ΜΕΘ covid-19 του Νοσοκομείου Σάμου.

Σημειώνεται πως πρόκειται για τη 2η ασθενή που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σάμου από τη Λέρο.

Αεροδιακομιδή ασθενούς covid-19 από την Ρόδο στη Σάμο

«Η Σάμος στηρίζει το Ε.Σ.Υ. όπως οφείλουμε όλοι μας να πράττουμε.

Αεροδιακομιδή (1/4/2021) από Λέρο (πρώτα μεταφέρθηκε στην Ρόδο) με την ειδική κάψουλα.

Συνεχίζουμε…» δήλωσε ο διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Σαμου, Νίκος Στεφανής .

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Η Λαϊκή Συσπείρωση απέχει από τη διαδικασία για τις ανεμογεννήτριες

Θανατηφόρο τροχαίο με μοτοσικλέτα στην περιοχή της Αρέθουσας στην Ικαρία

Στα 854 ευρώ το κόστος του ταξιδιού μετ’ επιστροφής για μια τετραμελή οικογένεια με αυτοκίνητο στη Σάμο

Λειτουργούν εξειδικευμένα ιατρεία για ΙΦΝΕ στο Νοσοκομείο Σάμου

Λαμπρός ο εορτασμός των ονομαστηρίων του Μητροπολίτη Σάμου και Ικαρίας κ.κ. Ευσεβίου

Έκτακτη, δια ζώσης συνεδρίαση για τις ανεμογεννήτριες και το Χωροταξικό των ΑΠΕ ζητάει η «ΑΝΑΣΑ για τη Σάμο»