28/06/2026
Πολιτικά

Δ.Σεβαστάκης για τον εορτασμό της Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου

Δημητρης Σεβαστακης

Η Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ελληνισμού του Πόντου, την οποία καθιέρωσε η Βουλή των Ελλήνων με τον ν. 2193/1994, υπενθυμίζει διαχρονικά και με σταθερότητα, ένα στυγερό έγκλημα κατά της Ανθρωπότητας. Τιμώντας την Ιερή Μνήμη των τραγικών θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, δηλώνουμε ότι δεν ξεχνούμε και δεν εφησυχάζουμε. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στο μέλλον την τέλεση τέτοιων εγκλημάτων κατά της Ανθρωπότητας.                                      

Οι αρχές της Δημοκρατίας, η ιστορία μας, ο πολιτισμός μας, ο ευρωπαϊσμός ως επιτομή του δικαίου και της ανεκτικής κοινωνίας,  μας υποδεικνύουν ότι πρέπει να εργαζόμαστε σθεναρά για το καλό και την πρόοδο του τόπου μας, διαφυλάττοντας αυτά τα αγαθά, τη δημοκρατία, την ειρήνη, την ιστορική μνήμη. Δεν ξεχνούμε και δεν απεμπολούμε τα δικαιώματα στη μνήμη και την ηθική αποκατάσταση της μεγάλης ιστορικής αδικίας. Εργαζόμαστε για την ειρήνη και τη σταθερότητα στην κρίσιμη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.

Δημήτρης Σεβαστάκης

Βουλευτής ν.Σάμου

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

«Στοχοποίηση των προσφύγων» καταγγέλλει η ΤΕ Σάμου του ΚΚΕ για τη σύσκεψη του δήμου

Το ΚΚΕ Σάμου επικρίνει τις αντιδράσεις για τη μεταφορά μεταναστών

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ