12.2 C
Σάμος
25/11/2024
Σαμιακά

Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss,θα συνδέει φέτος τη Ζυρίχη με τη Σάμο

Νέα δρομολόγια προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς έχει προσθέσει αυτό το καλοκαίρι ο Όμιλος της Lufthansa, όπως τονίστηκε σε εκδήλωση ανοιχτής συζήτησης με δημοσιογράφους.

Ειδικότερα, το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, εξάλλου, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss, επίσης, θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.

Ομιλητές στη συζήτηση ήταν ο κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου  Lufthansa.

Ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, παρουσιάζοντας τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα, τόνισε  ότι ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12%  των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016. Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ. Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», τόνισε.

«Η Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά “Special Moments” με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Τέλος ο κ. Τζεβελέκος αναφερόμενος στην τρέχουσα καμπάνια #SayYesToTheWorld της Lufthansa σχολίασε ότι «είναι μία από τις πιο δημιουργικές και πρωτότυπες καμπάνιες που έχουν τρέξει ποτέ στον Όμιλο και η οποία έχει πολύ θερμή ανταπόκριση από το ελληνικό κοινό». Σε εγχώριο επίπεδο η καμπάνια #SayYesToThe World συνδυάστηκε με τη χορηγία των New Designers Award στα πλαίσια του Athens Χclusive Designers Week 2018. «Οι δημιουργίες που παρουσίασαν οι νέοι σχεδιαστές αντλώντας έμπνευση από έναν προορισμό της Lufthansa κέρδισαν τις εντυπώσεις.  Ήταν μια πολύ όμορφη διοργάνωση που απέσπασε πολύ θετικά σχόλια από το ακροατήριο».

Η στρατηγική του Ομίλου Lufthansa

Ο κ. Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες. Στη συνέχεια ο κ. Pullem αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί  το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος. «Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις.  Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», υπογράμμισε ο κ. Pullem.

Αναφερόμενος στην νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου. Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια αυτή τη στρατηγική».

Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.

Το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa – Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS – προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

tornosnews

Related posts

Η αντίδραση του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην ίδρυση Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) με τίτλο “Οινοτουρισμός και Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα”

admin

Το Επιμελητήριο Σάμου στην Τουριστική Έκθεση Σμύρνης 2024

admin

Ναυάγιο με μετανάστες στη Σάμο, έρευνες για αγνοούμενους

admin

Σάμος: Πυρκαγιά από φωτιά που άναψαν μετανάστες – Άμεση η επέμβαση της Πυροσβεστικής

admin

Πρόγραμμα 7ου ψεκασμού καταπολέμησης κουνουπιών

admin

Κρίσιμη η κατάσταση στη Σάμο λόγω υπερπληθυσμού αγριόχοιρων

admin

Εορτασμός Εθνικής Αντίστασης στη Σάμο

admin

Σάμος: Ισχυροί άνεμοι ξερίζωσαν δέντρο στο κέντρο της πόλης

admin

Tροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στη Χερσαία Ζώνη Λιμένα Σάμου

admin