27/06/2026
Σαμιακά

Και…«ρέει» το νερό στην οδό Κωνσταν/πόλεως

cats στην οδό Κωνσταντινουπόλεως

Εδώ και αρκετές μέρες τρέχει το νερό στο δρόμο, στην οδό Κωνσταντινουπόλεως, που οδηγεί στο διοικητήριο της Αντιπεριφέρειας Σάμου, εξαιτίας βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.Και…«ρέει» το νερό στην οδό Κωνσταν/πόλεως

Το πρόβλημα παρατηρήθηκε αρκετό καιρό τώρα, με τον δήμο Σάμου να αποφασίζει τελικά το περασμένο Σαββάτο 6 Οκτωβρίου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να το επιλύσει.Και…«ρέει» το νερό στην οδό Κωνσταν/πόλεως
Τα συνεργεία του δήμου Σάμου, εντόπισαν τη βλάβη άλλα λίγο αργότερα παρατηρήθηκε νέα διαρροή νερού σε άλλο σημείο του δικτύου, με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα Πέμπτη, όλο το  24ώρο να χάνονται ποσότητες νερού.Και…«ρέει» το νερό στην οδό Κωνσταν/πόλεως
Πληροφορίες αναφέρουν ότι γίνονται προσπάθειες από τα συνεργεία , να συνδεθεί το νέο δίκτυο στο συγκεκριμένο σημείο και να δώσουν τέλος στις διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής. Και…«ρέει» το νερό στην οδό Κωνσταν/πόλεως

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου