28/06/2026
Σαμιακά

Ξεκινά η λειτουργία του μαιευτικού/γυναικολογικού ιατρείου στους Μυτιληνιούς

IMG_08092020_191011_(1062_x_750_πίξελ)

Η διοικούσα επιτροπή του Κέντρου Υγείας Καρλοβασίου στα πλαίσια αναβάθμισης της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ανακοινώνει ότι από τις 21 Σεπτεμβρίου 2020 ξεκινάει η λειτουργία του μαιευτικού/γυναικολογικού ιατρείου στο περιφερειακό ιατρείο Μυτιληνιών.

Για την εύρυθμη λειτουργία του ιατρείου και την τήρηση των μέτρων περί μη εξάπλωσης του κορωνοϊού covid 19 η προσέλευση θα γίνεται μόνο με ραντεβού από Δευτέρα – Πέμπτη στα τηλέφωνα 22733-52023 (08:00-14:30) και για τις ημερομηνίες 21 και 28 Σεπτεμβρίου, ημέρες κατά τις οποίες ο μαιευτής θα βρίσκεται στο ιατρείο Μυτιληνιών στο τηλέφωνο 22730-51223 (7:30-14:30).

Κατά την προσέλευση σας στο ιατρείο είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου