28/06/2026
Σαμιακά

Σε αναστολή 15 εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου- 7 στο Κ.Υ Καρλοβάσου

Nosokomeio

Σε αναστολή οδηγήθηκαν 15 εργαζόμενοι του Γενικού Νοσοκομείου Σάμου το πρωί της Δευτέρας , οι οποίοι δεν εμβολιάστηκαν με αποτέλεσμα να μην μπορούν να συνεχίσουν την εργασία τους στον χώρο της Υγείας, κατ’ εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού στους υγειονομικούς.

Επίσης, υπάρχουν και 7 εργαζόμενοι που εμφανίζονται αρνητικοί στον υποχρεωτικό εμβολιασμό και βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε άδεια.

Τέλος, συνολικά 7 άτομα στο Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου, τέθηκαν την περασμένη Παρασκευή σε αναστολή εργασίας .

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής

Συγκέντρωση υπογραφών για τις παιδικές χαρές του Βαθιού. Σύσκεψη γονέων ζητά άμεσες παρεμβάσεις

11 αταυτοποίητοι νεκροί επί χρόνια στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου