07/06/2026
Δήμος

Μήνυμα Δημάρχου Δυτικής Σάμου για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Φέτος συμπληρώνονται πενήντα ένα χρόνια από την τετραήμερη εξέγερση του 1973 στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο της Αθήνας. Μια εξέγερση που ξεκίνησαν οι νεολαίοι της εποχής, φοιτητές και σπουδαστές, που με το θάρρος τους απέναντι στη στρατιωτική χούντα προκάλεσαν τη μετέπειτα πτώση της. Το Πολυτεχνείο, ορόσημο του αντιδικτατορικού  αγώνα με κυρίαρχο σύνθημα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία», χάραξε από τότε την πορεία της Μεταπολίτευσης και καθόρισε αποφασιστικά την ενδυνάμωση και εδραίωση της Δημοκρατίας στην πατρίδα μας. Ο συμβολισμός της εξέγερσης, πάντα επίκαιρος, μας προκαλεί να ανταποκριθούμε όλοι, στην κοινή προσπάθεια αντιμετώπισης των δυσκολίων για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσής μας.

 

                                                                                              Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΣΑΜΟΥ

 

                                                                                            ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΠΑΠΑΘΕΟΦΑΝΟΥΣ

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Χωροταξικό Τουρισμού: Σοβαρά εμπόδια για τη Δυτική Σάμο – αντιδρά ο Δήμος

Οι προτάσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού

Η παράταξη «ΑΝΑ.Σ.Α. για τη Σάμο» ζητά ειδική νησιωτική προσέγγιση στο νέο χωροταξικό τουρισμού

Πανελλαδικές Εξετάσεις – Οι ευχές των δημάρχων Σάμου προς τους υποψηφίους

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου ξεκίνησε διαδικασίες για Γαλάζια Σημαία στον Κάμπο Μαραθοκάμπου