07/06/2026
Σαμιακά

Συστέγαση του 1ου με το 2ο δημοτικό σχολείο σε πρωινή ζώνη?

Την Τρίτη 8/8 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου Σάμου  στο δημαρχιακό μέγαρο με τον δήμαρχο Σάμου. Στη συνάντηση παρευρέθησαν ο Πρόεδρος του συλλόγου  Διονυσίου Γεώργιος, ο γραμματέας του συλλόγου κ. Δαρής Ιωάννης, ο Διευθυντής του 1ου δημοτικού κ. Κονδύλης, ο Πρόεδρος του συλλόγου γονέων του 2ου δημοτικού κος Δερμετζόγλου, η Διευθύντρια του 2ου δημοτικού, κα Παναγιώτου, ο διευθυντής του 3ου δημοτικού κ.Μανδουραράκης και ο κ. Καραγιαννίδης, προϊστάμενος της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου. Στη συνάντηση συζητήθηκαν διάφορες προτάσεις σχετικά με το που θα μπορούσαν οι μαθητές του 2ου δημοτικού να μεταφερθούν. Ως επικρατέστερη λύση δόθηκε, αυτή της συστέγασης του 1ου με το 2ο δημοτικό σχολείο σε πρωινή ζώνη.Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου Σάμου εξέφρασε την ανησυχία του σχετικά με την ασφάλεια των μαθητών, την ομαλότητα του εκπαιδευτικού έργου καθώς επίσης και την δυνατότητα εύρεσης αιθουσών για την φιλοξενία, παράλληλα, ενός τόσο μεγάλου αριθμού μαθητών.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση

Βανδαλισμοί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίων Σάμου: Μήνυση καταθέτει ο Δήμος

Στόχος οι 24.000 αφίξεις στη Σάμο: Η Apollo ανοίγει τη φινλανδική αγορά και αυξάνει τις πτήσεις κατά 16%