15/06/2026
Σαμιακά

4ο Τουρνουά Μπάσκετ “Νικόλας Μαθιός” από την Α.Ε. Καρλοβάσου

Το 4ο τουρνουά μπάσκετ “Νικόλας Μαθιός” που διοργανώνεται από την ομάδα Α.Ε. Καρλοβάσου στη μνήμη του Νικόλα Μαθιού, θα διεξαχθεί για 4η συνεχόμενη χρονιά στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου στο κλειστό γυμναστήριο Καρλοβάσου.

Φέτος, οι καλεσμένες ομάδες που θα συμμετάσχουν στο τουρνουά είναι:

  • Ν.Ο.Θ. από τη Χίο: Η ομάδα καθοδηγείται από τον Βαγγέλη Τσουρή, έναν παλιό γνωστό των σαμιακών παρκέ.
  • ΠΑΣ ΙΚΑΡΟΣ από την Ικαρία: Η ομάδα αυτή τιμά το τουρνουά για δεύτερη φορά με τη συμμετοχή της.
  • ΑΡΗΣ ΣΥΡΟΥ από τη Σύρο: Η ομάδα είχε συμμετάσχει και στο περσινό τουρνουά.

Κατά τη διάρκεια του τουρνουά, θα πραγματοποιηθούν βραβεύσεις ανθρώπων που προσέφεραν επί σειρά ετών στην ομάδα της Α.Ε. Καρλοβάσου. Επίσης, θα υπάρχει και ένας καλεσμένος-έκπληξη, του οποίου η ταυτότητα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Για άλλη μια χρονιά, θα είμαστε όλοι εκεί, για να τιμήσουμε τη μνήμη του Νικόλα μας!

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νέος αναπνευστήρας νεογνών για την Παιδιατρική του Νοσοκομείου Σάμου

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού