11/06/2026
Σαμιακά

Σε 24ωρη απεργία την Τετάρτη οι δικηγόροι Σάμου

Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης σήμερα Δευτέρα 20 Νοεμβρίου τα μέλη του Δικηγορικού Συλλόγου Σάμου αποφάσισαν να κηρύξουν 24ωρη απεργία για την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017 σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την επικείμενη αύξηση των συντελεστών του ΦΠΑ στα νησιά.

“Καλούν δε τον Πρωθυπουργό της χώρας και το οικονομικό επιτελείο της Κυβέρνησης αυτή την ύστατη ώρα να αναθεωρήσουν την απόφαση τους για την αύξηση του ΦΠΑ στο 24 %. , να εγκαταλείψουν άμεσα την επιλεχθείσα πρακτική της αδιάκριτης και οριζόντιας επιβάρυνσης η οποία δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, καθώς όχι μόνο θα οξυνθεί το φαινόμενο της φοροδιαφυγής, αλλά ταυτόχρονα θα οδηγηθεί σε μαρασμό η πλειονότητα των ελεύθερων επαγγελματιών και των επιχειρήσεων”.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Ψηφιακή εποχή για το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Σάμου

«Σε τριτοκοσμική κατάσταση η ακτοπλοΐα της Σάμου»: Επιστολή του Επιμελητηρίου στον Βασίλη Κικίλια

Άμεσοι ψεκασμοί στα αμπέλια της Σάμου για ευδεμίδα

Σύλλογος Δασκάλων: Από τον Ιανουάριο χωρίς χρήματα τα σχολεία του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκλογές του Συλλόγου ΕυΠο: 10 υποψήφιοι, δύο εκλογικά κέντρα

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια