09/06/2026
Σαμιακά

Ικαρία: Δράση Εθελοντικής Αιμοδοσίας από 12 έως 15 Μαρτίου

Το Γενικό Νοσοκομείο-Κέντρο Υγείας Ικαρίας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Ικαρίας, διοργανώνει μια σειρά προγραμματισμένων αιμοληψιών σε διάφορα σημεία του νησιού, με τη συμβολή του τμήματος αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Παίδων “Αγία Σοφία”.

Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην ενίσχυση της τοπικής τράπεζας αίματος και στην κάλυψη των αναγκών των κατοίκων της Ικαρίας. Οι αιμοληψίες θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

  • Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025:
    • Άγιος Κήρυκος, 16:00-21:30
  • Πέμπτη 13 Μαρτίου 2025:
    • Άγιος Κήρυκος, 11:00-19:00
  • Παρασκευή 14 Μαρτίου 2025:
    • Ράχες (Άγιος Δημήτριος), 14:00-20:00
  • Σάββατο 15 Μαρτίου 2025:
    • Καραβόσταμο, 14:00-21:00
G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό