12/06/2026
Δήμος

Στην τέταρτη θέση για τη βιώσιμη κινητικότητα o δήμος Σάμου

Την τέταρτη θέση κατέλαβε ο δήμος Σάμου στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας με απόφαση του Πράσινου Ταμείου.

Το Πράσινο Ταμείο είναι ο βασικός χρηματοδότης των Δήμων για την εκπόνηση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Επίσης, έχει αναλάβει την επιβράβευση των καλύτερων ελληνικών συμμετοχών με βάση την ευρωπαϊκή κατάταξη με ποσά τα οποία χρησιμοποιούνται από τους Δήμους για δράσεις στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας της επόμενης – κάθε φορά – χρονιάς.

Ο δήμος Σάμου έλαβε το ποσό των 10.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η επιβράβευση ως εξής:

 

ΔΗΜΟΣΠΟΣΟ
1Καρδίτσας15.000,00 €
2Ηρακλείου15.000,00 €
3Ηγουμενίτσας10.000,00 €
4Σάμου10.000,00 €
5Δελφών10.000,00 €
6Γρεβενών10.000,00 €
7Ξάνθης10.000,00 €
8Τρικκαίων10.000,00 €
9Κοζάνης10.000,00 €
10Ρεθύμνης10.000,00 €
11Βόλου10.000,00 €
12Νίκαιας – Αγ. Ιωάννη Ρέντη10.000,00 €
ΣΥΝΟΛΟ130.000,00 €

 

 

 

 

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Παπαθεοφάνους προς Πλεύρη: «Η τοπική κοινωνία ξαναζεί την ανησυχία του 2015»

Η ΑναΣΑ ζητά έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο για τη μεταφορά αιτούντων άσυλο στη Σάμο

Ο Πάρης Παπαγεωργίου ζητά ακύρωση μεταφοράς μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Χωροταξικό Τουρισμού: Σοβαρά εμπόδια για τη Δυτική Σάμο – αντιδρά ο Δήμος

Οι προτάσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού