11/06/2026
Σαμιακά

Ολοκληρώθηκε το έργο Σύζευξης ΙΙ στο Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 15 Μαΐου το έργο Σύζευξης ΙΙ στο Κέντρο Υγείας Καρλοβάσου, μετά από 3,5 χρόνια εργασιών. Η ταχύτητα σύνδεσης της μονάδας εκτοξεύτηκε από τα 13 Mbps που ήταν μέχρι σήμερα στα 100 Mbps, με την ταυτόχρονη αναβάθμιση της καλωδίωσης σε οπτική ίνα και την αντικατάσταση του παλιού τηλεφωνικού κέντρου με σύγχρονο εξοπλισμό.

Το έργο υλοποιήθηκε από την Κοινωνία της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ), στο πλαίσιο του ενιαίου δικτύου παροχής υπηρεσιών φωνής, δεδομένων και εικόνας για το σύνολο των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης (Ν. 3979/2011). Παράλληλα αναβαθμίστηκαν οι παροχές που εξυπηρετούν το ιατρικό, παραϊατρικό, τεχνολογικό και διοικητικό προσωπικό.

Η Διοικούσα Επιτροπή του Κέντρου Υγείας Καρλοβάσου ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση, μεταξύ των οποίων το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την παραχώρηση της οπτικής ίνας, τον ΟΤΕ για τις εργασίες μεταφοράς, την εταιρεία STAVRIANOS PRIVATE SECURITY για τη δομημένη καλωδίωση, καθώς και τη 2η ΥΠΕ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και ΑΙΓΑΙΟΥ για την υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Άμεσοι ψεκασμοί στα αμπέλια της Σάμου για ευδεμίδα

Σύλλογος Δασκάλων: Από τον Ιανουάριο χωρίς χρήματα τα σχολεία του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκλογές του Συλλόγου ΕυΠο: 10 υποψήφιοι, δύο εκλογικά κέντρα

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου