Αν και οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα επιλέγουν ψηφιακά κανάλια για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που παραμένουν πιστές στα έντυπα μέσα. Όταν μια έντυπη καμπάνια σχεδιαστεί σωστά, με προσοχή στη στόχευση του κοινού και την επιλογή των σωστών σημείων προβολής μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα και να ξεχωρίσει μέσα στον ψηφιακό «θόρυβο».
Αυτό που ελκύει τις περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύουν σε πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι οι καμπάνιες αυτές είναι απολύτως μετρήσιμες. Μπορεί κανείς να δει σε πραγματικό χρόνο την επισκεψιμότητα που προέρχεται από διάφορα ψηφιακά banners και text displays. Επίσης, η στόχευση μπορεί να γίνει σε συγκεκριμένες ομάδες ατόμων, ηλικιακά ή επαγγελματικά. Από εκεί, τα στοιχεία μπορούν να αναλυθούν και οι διαφημίσεις να τροποποιηθούν σε πραγματικό χρόνο, σε περίπτωση που η σχεδίαση ή το μήνυμα δεν αποδίδει. Αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να κάνουμε εύκολα με συμβατικά μέσα διαφήμισης, όπως η εκτύπωση ενός εντύπου ή μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο.
Για να πετύχει το μοίρασμα φυλλαδίων και η προώθηση του εμπορικού μηνύματος μέσω διαφημιστικών εντύπων, θα πρέπει να ακολουθήσετε ορισμένους βασικούς κανόνες.
Πρώτα απ’ όλα, η καμπάνια πρέπει να έχει σχεδιαστεί προσεκτικά, με το κατάλληλο γραφιστικό περιεχόμενο, χωρίς υπερβολές. Το κείμενο και οι φωτογραφίες πρέπει να είναι καθαρά, ευανάγνωστα και ευδιάκριτα για τον χρήστη.
Πρέπει επίσης να γνωρίζετε καλά το κοινό σας, ώστε να στοχεύσετε περιοχές ενδιαφέροντος που θα έχουν άμεση ανταπόκριση, όπως εμπορικά κέντρα, πλατείες, εμπορικούς δρόμους, δημόσιες υπηρεσίες ή πάρκα. Η επιλογή των σωστών ωρών διανομής είναι επίσης καθοριστική, προκειμένου να πετύχετε το μέγιστο αποτέλεσμα. Για τον σκοπό αυτό, καλό είναι να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες που παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες και γνωρίζουν πολύ καλά τα κατάλληλα σημεία διανομής.

Η πληροφορία στο φυλλάδιο πρέπει να παραπέμπει τον χρήστη και στην online παρουσία της επιχείρησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί προσθέτοντας προσφορές ακόμη και στην πρώτη σελίδα του εντύπου, ώστε ο πελάτης να μπορεί να σκανάρει με το κινητό του ένα QR code ή barcode και να λάβει την προσφορά στο κινητό του, για παράδειγμα μέσω κάποιας εφαρμογής όπως το Viber.
Με τον παραπάνω τρόπο μπορείτε επίσης να μετρήσετε τα αποτελέσματα της διαφήμισης και το κατά πόσο οι χρήστες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά σας. Επιπλέον, μπορείτε να ρωτάτε τους πελάτες που έρχονται στο φυσικό κατάστημα από πού έμαθαν για την προσφορά και ποιο κανάλι επικοινωνίας τους οδήγησε σε εσάς.
Ακολουθώντας τις παραπάνω πρακτικές, μπορείτε να πετύχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα, χωρίς να βασίζεστε αποκλειστικά στην ψηφιακή διαφήμιση η οποία, συχνά, κοστίζει περισσότερο από ένα καλοσχεδιασμένο και ποιοτικά εκτυπωμένο φυλλάδιο. Η ποιότητα της εκτύπωσης, όπως και το είδος του χαρτιού που θα επιλέξετε, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποδοχή του εντύπου από το κοινό. Μέσα από αυτές τις λεπτομέρειες αποτυπώνεται όχι μόνο ο επαγγελματισμός της επιχείρησης, αλλά και το ενδιαφέρον της για την περιβαλλοντική ευθύνη. Αν απευθύνεστε σε κοινό με οικολογικές ευαισθησίες, η επιλογή ανακυκλωμένου χαρτιού μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τη θετική εικόνα σας.
Πολλές εταιρείες ενσωματώνουν πρωτότυπες τεχνικές promotion https://letterbox.gr/services/promotion/ στα διαφημιστικά τους έντυπα, όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality), που επιτρέπει στον πελάτη, μέσω μιας εφαρμογής, να σκανάρει το φυλλάδιο και να δει περισσότερες πληροφορίες σε τρισδιάστατη μορφή απευθείας στο κινητό του. Αυτές οι μέθοδοι κάνουν την εμπειρία πιο ελκυστική και εντυπωσιακή για το κοινό.