Με οκτώ νέες θέσεις μόνιμου προσωπικού ενισχύεται ο Δήμος Δυτικής Σάμου, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ. Οι νέοι εργαζόμενοι έχουν ήδη αναλάβει καθήκοντα σε κρίσιμους τομείς των δημοτικών υπηρεσιών, ενώ αναμένονται ακόμη δύο υπάλληλοι για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.
Σύμφωνα με τον Δήμο Δυτικής Σάμου, οι προσλήψεις αφορούν μία θέση ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού, μία θέση ΔΕ Βοηθών Νοσηλευτών, μία θέση ΠΕ Πληροφορικής, δύο θέσεις ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου, μία θέση ΠΕ Οικονομικού και μία θέση ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού. Παράλληλα, με βάση τα οριστικά αποτελέσματα της προκήρυξης ΑΣΕΠ 2ΓΒ/2025, έχουν ήδη κληθεί για ορκωμοσία ακόμη δύο υπάλληλοι ειδικοτήτων ΠΕ Οικονομικού και ΠΕ Γεωπόνων.
Όπως επισημαίνεται, η ενίσχυση με μόνιμο προσωπικό αποτελεί βασική προτεραιότητα της δημοτικής αρχής, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας των υπηρεσιών, την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους δημότες.
