15/06/2026
Σαμιακά

Το νέο ΔΣ της ΕΛΜΕ Σάμου

Την Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2026 συνεδρίασε το ΔΣ που προέκυψε από τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 13/12/2025 και συγκροτήθηκε σε σώμα, με βάση την αρχή της αναλογικότητας των ψήφων κάθε παράταξης ως εξής:

Πρόεδρος του νέου ΔΣ εξελέγη η Πένη Δεμερτζή. Αντιπρόεδρος ανέλαβε η Σοφία Μπουτμπάρα και γραμματέας η Κανδία Μποφιλίου. Καθήκοντα ταμία έχει ο Μάριος Γιακαλάρας, οργανωτικός γραμματέας ο Θοδωρής Ευαγγελίδης, ενώ μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου είναι οι Στέφανος Γιαννούλης και Βασίλης Σιμιτζής.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Νέος αναπνευστήρας νεογνών για την Παιδιατρική του Νοσοκομείου Σάμου

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές του Ιατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού