09/06/2026
Δήμος

Ενδυνάμωση σχέσεων μεταξύ Δήμων Seferihisar και Δυτικής Σάμου

Ο δήμαρχος της πόλης Seferihisar, Ismail Yetiskin, και ο Αντιδήμαρχος Inanc Karabulut πραγματοποίησαν πρόσφατα επίσκεψη στον Δήμο Δυτικής Σάμου με κύριο σκοπό την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των δύο Δήμων.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, συζητήθηκαν διάφορα θέματα που αφορούν τον τουρισμό. Οι δύο πλευρές εξέτασαν τη δυνατότητα σύνδεσης του λιμένα Καρλοβασίου με το λιμένα του Sigacik, μια πρωτοβουλία που αναμένεται να ενισχύσει την τουριστική ανάπτυξη και τη συνεργασία μεταξύ των δύο περιοχών.

Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο τη δημιουργία και την ενίσχυση των δεσμών φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των δύο Δήμων. Μέσω της ανταλλαγής εμπειριών και γνώσεων, οι δύο Δήμοι φιλοδοξούν να αναπτύξουν κοινές δράσεις και προγράμματα που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων τους.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Χωροταξικό Τουρισμού: Σοβαρά εμπόδια για τη Δυτική Σάμο – αντιδρά ο Δήμος

Οι προτάσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου για το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο Τουρισμού

Η παράταξη «ΑΝΑ.Σ.Α. για τη Σάμο» ζητά ειδική νησιωτική προσέγγιση στο νέο χωροταξικό τουρισμού

Πανελλαδικές Εξετάσεις – Οι ευχές των δημάρχων Σάμου προς τους υποψηφίους

Ο Δήμος Δυτικής Σάμου ξεκίνησε διαδικασίες για Γαλάζια Σημαία στον Κάμπο Μαραθοκάμπου