Διευρυμένη σύσκεψη με στόχο τον σχεδιασμό και την προώθηση του “Destination Samos 2025” πραγματοποιήθηκε στη Σάμο. Οι Δήμοι Ανατολικής και Δυτικής Σάμου ένωσαν τις δυνάμεις τους, φιλοξενώντας τοπικούς τουριστικούς φορείς, επιχειρηματίες, οινοπαραγωγούς, καθώς και θεσμικούς εκπροσώπους της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου.
Η σύσκεψη επικεντρώθηκε στη δημιουργία ενιαίας τουριστικής ταυτότητας για το νησί, την προσέγγιση νέων αγορών, την ενίσχυση των υφιστάμενων και τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Κεντρικό σημείο του προγραμματισμού αποτέλεσε η συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ITB Βερολίνου 2025, με έμφαση στην προώθηση του προορισμού κατά τις χαμηλές τουριστικές περιόδους.
Ο Δήμαρχος Ανατολικής Σάμου, Πάρης Παπαγεωργίου, παρουσίασε τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2024 στο πλαίσιο της προώθησης του τουριστικού προϊόντος του νησιού, μεταξύ των οποίων ο Ψηφιακός Ταξιδιωτικός Οδηγός (samosgreece.gr) και η υιοθέτηση του λογότυπου “SAMOS”. Επιπροσθέτως, τόνισε την επιτυχία των συμμετοχών σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όπως οι ITB και WTM 2024, καθώς και την περαιτέρω διεύρυνση δράσεων το 2025 μέσω workshops, roadshows και events σε νέες αγορές όπως η Σκανδιναβία, η Πολωνία και η Τουρκία.
Η συνάντηση χαρακτηρίστηκε από θετικό κλίμα και τη συνεισφορά σημαντικών προτάσεων. Μεταξύ άλλων, προτάθηκε και η στοχευμένη διαφημιστική προβολή της Σάμου μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης και outdoor καμπανιών σε χώρες στρατηγικού ενδιαφέροντος.
Συμμετείχαν εκπρόσωποι της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων, της Ένωσης Ξενοδόχων, του τοπικού επιχειρηματικού και οινοποιητικού κλάδου, καθώς και άλλοι φορείς.
Με στόχο τη συνέχιση της συλλογικής προσπάθειας, η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε για το επόμενο τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση στην ανάπτυξη της Σάμου ως σύγχρονου και ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού.