24/06/2026
Πολιτικά

Δήλωση ΠΑΣΟΚ Σάμου για τη Δημόσια Υγεία – Πανσαμιακή Κινητοποίηση στις 12/2

pasok kinima allagis
 ΝΕ Σάμου του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την αυριανή Πανσαμιακή απεργία και κινητοποίηση υπέρ της Δημόσιας και Δωρεάν Υγείας.

Συμμετέχουμε και στηρίζουμε την Πανσαμιακή απεργία και κινητοποίηση υπέρ της Δημόσιας και Δωρεάν Υγείας την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου. Η κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική της υποβάθμισης του Ε.Σ.Υ., αφήνοντας τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας χωρίς γιατρούς, νοσηλευτές και βασικές υποδομές. Η Υγεία δεν είναι προνόμιο για λίγους ούτε πεδίο κερδοφορίας, αλλά θεμελιώδες δικαίωμα που πρέπει να διασφαλίζεται για όλους, χωρίς όρους και αποκλεισμούς. Η στάση μας είναι ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη: αγωνιζόμαστε για ένα πραγματικά Δημόσιο και Δωρεάν Σύστημα Υγείας, επαρκώς στελεχωμένο και χρηματοδοτούμενο, που θα υπηρετεί τις ανάγκες του λαού και όχι τα συμφέροντα των ιδιωτών.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

«Στοχοποίηση των προσφύγων» καταγγέλλει η ΤΕ Σάμου του ΚΚΕ για τη σύσκεψη του δήμου

Το ΚΚΕ Σάμου επικρίνει τις αντιδράσεις για τη μεταφορά μεταναστών

Αλλαγές στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου: Φεύγει ο Κουτουλάκης, έρχεται ο Μάγγος

Επιβεβαιώνεται η μεταφορά μεταναστών από την Κρήτη στη Σάμο: Οι διαβεβαιώσεις Πλεύρη στον Στεφανάδη

Παράταση για τις ιαματικές πηγές ζητούν ο Δήμος Δυτικής Σάμου και ο Δήμος Ικαρίας

1,25 εκατ. ευρώ στους δήμους Σάμου και Ικαρίας – Τι αποφάσισε η ΚΕΚΑ