09/06/2026
Σαμιακά

Ανάκληση εκθέσεων βεβαίωσης παράβασης ΚΟΚ

Σήμερα 22/01/2018, το Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου παρουσία του Δημάρχου Σάμου, Μιχάλη Αγγελόπουλου, συνεδρίασε εκτάκτως με μοναδικό θέμα την ανάκληση εκθέσεων βεβαίωσης παράβασης ΚΟΚ στο χώρο του τουριστικού λιμένα Σάμου κατά το χρονικό διάστημα από 19 έως 21/01/2018 (αριθ. 1/2018 Απόφαση).

Κατόπιν τούτου, ενημερώνουμε το κοινό ότι όσοι από τους συμπολίτες μας κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα έλαβαν βεβαίωση παράβασης ΚΟΚ από το γραφείο Τροχαίας του Λιμεναρχείου Σάμου, για παράνομη στάση-στάθμευση αποκλειστικά και μόνο στο τμήμα του λιμένα που περιλαμβάνει τον παλαιό Επιβατικό Σταθμό, το χώρο αναστροφής περιμετρικά του κτιρίου και το παλαιό τμήμα πρόσδεσης πλόων εξωτερικού, θα πρέπει να προσέλθουν στα γραφεία της υπηρεσίας μας προκειμένου να καταθέσουν τις σχετικές παραβάσεις, οι οποίες και θα ανακληθούν.

Όσοι έχουν προβεί σε ηλεκτρονική πληρωμή μέσω τραπεζικού συστήματος, θα πρέπει να προσκομίσουν επιπρόσθετα το σχετικό παραστατικό πληρωμής, προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην επιστροφή του αντιτίμου.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου

Στα 140.000 ευρώ το κονδύλι για τις πολιτιστικές δράσεις του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Το Ίδρυμα Φίλων της Σάμου επισκέφθηκε την Εθελοντική Πυροσβεστική Ομάδα Κοσμαδαίων

Κατετάγησαν οι πρώτες 72 εθελόντριες στον ελληνικό στρατό

Εργατικό Κέντρο Σάμου: Πολύτεκνη άνεργη μητέρα έχασε θέση στον Δήμο λόγω λάθους στη μοριοδότηση