14/06/2026
Σαμιακά

Νίκη του Κέρκη επι της Ολυμπιάδας Πατρών

Το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας της Σάμου στην Α2 Εθνική κατηγορία στο Βόλεϊ ανδρών ήταν σήμερα Σάββατο 11 Νοεμβρίου στο κλειστό γυμναστήριο Καρλοβάσου.

Ο ΑΣ Κέρκης ο οποίος προερχόταν από ήττα με 3-0 από τον Πανερυθραϊκό ,κατάφερε σήμερα να κερδίσει την Ολυμπιάδα Πατρών με 3-1 σετ.

Μπράβο στα Παλικάρια μας !!

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Πρώτος ο κ. Ευστράτιος Καπώλης στις εκλογές τουΙατρικού Συλλόγου Σάμου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΕυΠο στη Σάμο

Άνοιξε το θερινό παράρτημα της ΛΑΦ στο Ποτοκάκι

Προσκυνηματική εκδρομή στην Τήνο διοργανώνει η Μητρόπολη Σάμου Ικαρίας και Κορσεών, 2 με 4 Ιουλίου

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ. του Ερυθρού Σταυρού Σάμου, πρόεδρος η κα Γαλατιανού

Αεροδρόμιο Σάμου: 55.213 επιβάτες τον Μάιο, αύξηση 17,2%