11/06/2026
Σαμιακά

Βανδαλισμοί στο σχολικό συγκρότημα Γυμνασίων Σάμου: Μήνυση καταθέτει ο Δήμος

Ζημιές προκάλεσαν άγνωστοι στο υπό ανέγερση κτίριο των νέων τουαλετών του σχολικού συγκροτήματος Γυμνασίων Σάμου, σε ένα έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη και έρχεται να καλύψει ένα πάγιο αίτημα της σχολικής κοινότητας.

Σύμφωνα με τον Δήμο Ανατολικής Σάμου, οι φθορές σημειώθηκαν το τριήμερο από 30 Μαΐου έως 1 Ιουνίου και αφορούν την κεραμοσκεπή του κτιρίου. Για το περιστατικό η διεύθυνση του σχολείου απέστειλε έγγραφο διαμαρτυρίας προς τον Δήμο, εκφράζοντας την αγανάκτησή της για την καταστροφή.

Ο Δήμος προχωρά άμεσα στην κατάθεση μήνυσης κατά αγνώστων, ενώ παράλληλα εξετάζει το ενδεχόμενο τοποθέτησης καμερών ασφαλείας με καταγραφικό κατά τις ώρες που το σχολείο δεν λειτουργεί, σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Όπως επισημαίνεται, είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό να προκαλούνται ζημιές σε έργα που αφορούν σχολικές υποδομές και μάλιστα πριν ακόμη ολοκληρωθούν και παραδοθούν προς χρήση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Άμεσοι ψεκασμοί στα αμπέλια της Σάμου για ευδεμίδα

Σύλλογος Δασκάλων: Από τον Ιανουάριο χωρίς χρήματα τα σχολεία του Δήμου Ανατολικής Σάμου

Σάββατο 13 Ιουνίου οι εκλογές του Συλλόγου ΕυΠο: 10 υποψήφιοι, δύο εκλογικά κέντρα

Φωτιά στις φοιτητικές εστίες Καρλοβάσου: Καταστράφηκαν μηχανάκια

Κατασκήνωση «Παναγία του Κότσικα»: Ανοίγει τις πύλες της για τέσσερις περιόδους

Αναγνώριση της προσφοράς του Ιδρύματος Φίλων της Σάμου