22/06/2026
Σαμιακά

Ανοιχτά τα καταστήματα εστίασης την Τεταρτη 11 Δεκεμβρίου

estiasi

«Τα καταστήματα εστίασης θα λειτουργήσουν κανονικά» την Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Σύλλογος Εστίασης και Ψυχαγωγίας.

Όπως αναφέρει, κατόπιν επικοινωνίας με το Επιμελητήριο Σάμου και με φορείς από τη Χίο και τη Λέσβο, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου, θα κλείσουν μόνο οι υπηρεσίες των νησιών του Βορείου Αιγαίου.

«Τα καταστήματα εστίασης θα λειτουργήσουν κανονικά. Ο Σύλλογος παραμένει στις θέσεις του και στο πλευρό του Δήμου Ανατολικής Σάμου, καθώς επίσης είναι υπέρ σε πιο μαζικές και δυναμικές κινητοποιήσεις», αναφέρει ο Σύλλογος Εστίασης και Ψυχαγωγίας.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Η καθέλκυση του «Μεταμόρφωση» στο Ηραίο της Σάμου

3ο Θερινό Σχολείο Μαθηματικών στη Σάμο: 26 δράσεις για παιδιά από 1 έως 4 Ιουλίου

Προοδευτική Κίνηση Γυναικών: «Θέμα τύχης που δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς». Κάλεσμα για τις παιδικές χαρές στο Βαθύ

Αποζημιώσεις από τους Δήμους της Σάμου διεκδικούν όλο και περισσότεροι πολίτες για λακκούβες στους δρόμους

34χρονος στο Βαθύ κατείχε παράνομα βελγική ταυτότητα

Σάμος: Εντοπίστηκε ο 80χρονος τουρίστας που χάθηκε στον Κέρκη