28/06/2026
Σαμιακά

Σάμος: Έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό 57χρονος απο τη Ρόδο

NOSOKOMEIO 1

Ένας ακόμη συμπολίτης μας έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό σήμερα το πρωί, ο οποίος νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Σάμου από τις 26 Αυγούστου.

Πρόκειται για ένα άνδρα 57 ετών, ο οποίος διακομίστηκε απο τη Ρόδο στη Σάμο.

G≡ Ακολουθήστε μας στο Google News Προσθήκη στο Google News

Διαβάστε Επίσης

Φωτιά σε οικοπεδικό χώρο στους Μυτιληνιούς Σάμου

Νοσοκομείο Σάμου: Από τις 14 θέσεις γιατρών που προκηρύχθηκαν, εκδηλώθηκε ενδιαφέρον για τις 9

Τους τηλεφωνούν για δήθεν τροχαίο παιδιού και ζητούν χρήματα

Αλλαγή πλοίου στη Blue Star αφήνει εκπαιδευτικούς χωρίς καμπίνα στη γραμμή προς Καβάλα

Τοποθετήθηκαν απινιδωτές στα λιμάνια Ικαρίας και Φούρνων

Εγγραφές στη ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου Σάμου για Βοηθούς Νοσηλευτικής